Crisp: Potężna skrzynka odbiorcza dla mobilnej obsługi klienta
Crisp to potężne wielokanałowe centrum obsługi klienta, zaprojektowane tak, aby zapewnić najlepsze doświadczenie obsługi klienta, niezależnie od tego, czy korzystasz z komputera, czy jesteś w podróży z telefonem komórkowym. Z ponad 300 000 firm na całym świecie korzystających z niego, Crisp to aplikacja mobilna do obsługi skrzynki odbiorczej, na którą warto postawić.
Skrzynka odbiorcza zespołu Crisp jest idealnie dostosowana do mobilnych doświadczeń, oferując płynny i efektywny sposób zarządzania skrzynką odbiorczą Twojego zespołu. Niezależnie od tego, czy korzystasz z komputera, czy telefonu komórkowego, wszystko, czego potrzebujesz, jest na wyciągnięcie ręki. Od artykułów pomocy i skrótów, po prywatne notatki, a nawet połączenia audio lub wideo, Crisp Mobile Helpdesk ma to wszystko zintegrowane.
Crisp nie tylko oferuje bezpłatną aplikację czatu biznesowego dla firm B2B i B2C, ale także pozwala na centralizację wiadomości z różnych platform, takich jak WhatsApp, E-maile, Line, Telegram, Połączenia telefoniczne, Instagram i Facebook Messenger. Dzięki wspólnej skrzynce odbiorczej Crisp możesz korzystać z potężnych funkcji takich jak CRM, Chatboty i automatyzacja marketingu, wszystko w jednej wygodnej aplikacji.





